Tilgang til over 600 kurs

Den ledende tilbyder av norskopplæring

Alfaskolen er en sertifisert privat norsk- og samfunnsfagsskole for voksne. Med vår erfaring og ekspertise kan vi tilby deg undervisningspakker tilpasset dine behov, enten i klasserommet eller på nettet.

Alle kurs Ta en plasseringstest
trustpilot
16+ years of existance 16+ år
med erfaring
600+ courses available 600+ kurs
tilgjengelige
40+ qualified teachers 40+ kvalifiserte
lærere
13000+ certified students 13000+
sertifiserte studenter

Språkkurs for alle nivåer

Alfaskolen er en velkjent tilbyder av norskkurs. Vi tilbyr rask læringsprogresjon med høyt kvalifiserte lærere, moderne metoder, digitale pedagogiske undervisningsverktøy, regelmessig oppfølgning og veiledning, i tillegg til en velkjent kursplan.

Velg et nivå

Mer enn en skole

Alfaskolen er en offisielt sertifisert og godkjent leverandør av norskkurs fra nybegynner til videregående nivå og tilbyr små klasser i moderne lokaler i Oslo sentrum, i tillegg til et læringsmiljø av høy kvalitet som tar imot studenter fra hele verden.

Ta norskkunnskapene dine til neste nivå

Ta del i våre interaktive klasseromsbaserte eller online-kurs

Alfaskolen er offisielt sertifisert og godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), tidligere Kompetanse Norge som en privat leverandør av godkjent undervisning i norsk og samfunnsfag for voksne, både i klasserommet og online.

Alfaskolen er også kjent som leverandør av KompetansePluss-prosjekter – ferdighetskurs for bedrifter og selskaper.

Alfaskolen er offisielt registrert som deltaker i databasen til the Directorate General for Education and Culture (DG EAC) og the Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA) i den Europeiske Kommisjonen med PIC 898491116.

Alfaskolen for companies

For bedrifter

Alfaskolen tilbyr kurs for bedrifter skreddersydd til dine behov. Vi tilbyr kurs i norsk, engelsk, spansk, polsk, nederlandsk og russisk.

Les om kurs vi tilbyr for bedrifter

Er du en lærer?

Vi har et internasjonalt team med undervisningserfaring fra Norge og utlandet. Norsklærer til fleksibel undervisningsstilling i norsk som andrespråk (NOA)